Wednesday, July 08, 2009

Tangisan seorang ibu


Aku terlihat satu berita yang bg aku amat menyedihkan…
Apa xnye…seorang ibu merayu anaknye pulang….
Bile leh keadaan si ibu….aku rase sayu….sedih…terkilan..
Apalah dosa ibu mu ko wat begitu…..??
disebabkn teguran y bagi aku mmg wajar
seorang ibu menegur anaknye…..
cube korg pikir…slh ke si ibu menegur anaknye supaya b'hati2 memilih teman…
teman lelaki y br saje dikenali….
Naluri seorg ibu….mereka t'lalu sayang anak mereka…
aku pun pelik…kenape…seorg anak dgn dgn mudah mempercayai owg lain
lebih drp m'percayai ibunya….hello…sape y jg korg slame ni…
LU PIKIRLAH SENDIRI….
Sanggup ko tgk ibu ko menangis sampai pesan…hanya disebabkn ko..
ANAK Y TAK MENGENANG BUDI…
sedarlah sebelum terlambat…………………
Bukn aku nk kutuk…tp hal ni benar2 berlaku……….
Ni lah kehidupan………….!!


No comments:

Post a Comment