Monday, July 13, 2009

Aku bangga.............!!!


Tahniah aku ucapkn tuk PM kite....

Sepanjang 100 hari pemerintahannye...aku rase cm2 p'ubhn die dh wat..

Kire skrg mase depan Rakyat mulai t'jamin....

Mcm2 p'ubhn......Segala persoalan mulai t'jawab...

Syabas....moga ape y dirancang menjadi kenyataan...

Sblum ni...mcm2 isu timbul....fitnah la...gosip....

Isshhhh.....ape lah manusia ni...ada segelintir kite suke sgt m'nabur fitnah...

Mcm2 andaian.....menganalisis cara dan hidup owg lain...

Pelik aku....kdg2 aku rase cm xadil.....

Senangnye owg nk tabur fitnah...cite itu...cite ini....

PM kite ni...dh mcm2 gosip y melibatkn nme die....

Tp aku bangga...sebab die masih b'diri teguh...tabah menghadapi semua...

Dan lagi m'banggakn...mcm2 cara die lakukan tuk m'yedarkan rakyat Malaysia...

Tahniah aku ucapkan.....Aku bangga dengan Mu....

No comments:

Post a Comment