Sunday, July 12, 2009

Aku tak tahannnn........


huhuhu.....arini aku rase byk sgt dugaan...

ape xnye....my mum msk byk sgt....

aduhhhhh.......xtahan.....xtahan...baru nk diet...

Pagi tu....mak msk my favourite foo.d...huhuhu... mee hoon tom yam..

kLu xmakan rugi....dapnye......sbnrnye tu tuk srpn pg je...

Mak aku msk byk sbb adik aku balik...die bwk kwn dr KL...

special skitla...ade tetamu.....Tengahari plak...wat pertama kali aku msk Gulai Talapia...

Huhuhu...aku mmg xreti msk....t'pulangla korang nk ckp aku p'puan pe...

Aku mmg kurg minat msk....so suke ati aku la....arini mood aku baik..

so aku mcm nk msk...aku msk lah...aku reti lah ckit2...

Alhamdulilah...bak kate My Dad..."Sedap gak anak ayah masak...""

huhuhu...bangganye....terror gak aku masak....(oppss...xbaik riak...)

Tuhan...maapkan hambamu ini....terlupa plak....

Selesai tugas aku...tp mak aku bg tugasan baru....

Permintaan anak sedara aku....aduh letihnya.....

Mak suruh msk burger plak......aaaahhhhhh tensionnye...

Tp aku wat gak...cz My hensem boy Danial haziq nk mkn....

Kt uma tu...kire aku terror ckit msk burger...hehehe...aku cincai je...

Kire petang y indah ni...kami sekeluarga menikmati burger buatan aku...

Sedapnye.........korang nak......???

aku t'goda arini.....semua benda aku nk mkn.....ahhhhhh aku xtahan...

Petang tu..aku anta adik g bus stand....

Arini aku kenyang sgt...syukur alhamdulillah...

sekurang2nye aku mampu tuk menikmatinye....

No comments:

Post a Comment