Tuesday, July 21, 2009

Aku Masih Berharap


Sedih..pilu...terkejut...

geram...mcm2 perasaan...

aku xsgka ini b'laku....

nape msti mcm ni.....

Oh tuhan..besarnye ujian mu....

Aku masih cube b'thn....tp atiku...hanya tuhan saja y tau...

Pedih....hatiku s'olah2 t'hiris ckit demi ckit...nape msti cmni..

Berita y m'gejutkn aku dan keluarga....aku dh xtau nk wat pe...

Atiku sakit...tp aku cube terus b'tahan...b'tahan demi owg2 y aku sayangi...

Air mate ni akan ku simpan...simpan hingga aku tidak mampu b'tahan lagi..

Namun..aku masih b'harap moga itu semua tidak penah b'laku...

Ia hanya satu kesilapan...kesilapan manusia....

"Tuhan bantulah aku...berikan aku ketabahan..."

"Aku tak mau hal itu b'laku....aku tak kuat nak hadapi tu semua"

"Aku sedih sgt...tp aku akn ttp pthnkn air mata ni...."

"Aku tak benarkn ia keluar....teme kasih teman...kau s'tiasa disisi"

"Emosi aku masih xstabil...tp syukurlah...aku msih kuat tuk hadapinye"

Walau mcm mane pun...aku masih b'harap.....

"Tuhan...kau pimpinlah aku....."

No comments:

Post a Comment