Monday, July 06, 2009

Hujan............syoknye


Akhir2 ni…asik ujan je…pg panas bkn main terik lg..petang ujan…

Ujan b'serta kilat n guruh…..ishhh takutnya….cz aku takut time guruh…
Tp aku sedar…semua ni kuasa dan rahmat tuhan kpd kite…
Bile kt uma….mase2 gini aku lebih suke bace novel…xpun tido….
Tp petang ni aku lum ade rase nk tido….
So aku bace lah novel aku ni…"Andai Semalam ku Miliki"
Penulisnye Norhayati Berahim….
Selain alaf 21…novel2 Norhayati Berahim ni aku suke bace…
Yelah…bersesuaian ngn blog aku ni….
Tentang kehidupan…..
Aku nya leh bace novel time ujan je….
Aku pun xtau nape….dari kecik aku dh amalkan camni…
Bile ujan…aku dpt rase satu ketenangan dlm jiwa aku…
Bile bace novel ni…aku rase hilang segale beban n tekanan y aku alami…
Mmg pelik..tp itulah aku…
Aku tetap aku….bkn mudah owg nk jdk cm aku..
Dan xmudah gak aku jdk cm korg….

No comments:

Post a Comment