Wednesday, July 15, 2009

Saat Ini Ku Terus Bertanya...!!



Saat ini ku terus bertanya....

Tentang Erti hidup ini....

Setelah ku sedari....

Ternyata aku masih tidak mempunya erti..

Erti hidup yang beerti...

Aku hanya seorang manusia...

Yang masih mencari....

Mencari jati diri.....

Tapi aku juga perlukan kasih

Daripada orang yang menyayangi...

Orang yang mengasihi...

Orang yang benar2 ikhlas untuk diri ini...

Namun aku sedar....bukan mudah untuk ku perolehi...

Dimana erti hidup ini....

Namun aku masih ada keluarga yang ku kasihi..

Insan tersayang yang sentiasa disisi...

Dan teman yang benar2 ikhlas bersamaku..

Aku b'syukur dgn nikmat ini...

Namun..aku masih lagi mencari erti kehidupan...

Yang lebih beerti.....

Ini adalah luahan hati aku...

Bukan kerana desakan tp mmg dr hati kecilku...

Aku bercerita tentang aku...

Bukan tentang kamu...tentang mereka...

No comments:

Post a Comment