Wednesday, July 29, 2009

Camar yang Pulang.......Episod 1



Hatiku mulai resah...pabila ku m'dpt pgilan itu..Jantungku seolah2 b'henti b'dengup

....hilang kate...bdn ku kaku xb'maya..Sayang..dimana dikau....aku m'cintaimu.

m'cintaimu hingga keakhir hayatku...Remuk hatiku....namun aku kuatkn semangatku...

aku akan cari dikau...tidak kira dimana kau berada...hatiku hanya untukmu....

jangan tinggalkan daku..Ku imbas kembali detik kita bersama...aku bahagia...bahagia...bahagia...

Apa silapku...maafkn daku jika aku pernah menyakitimu...Sayang..dimana dikau...

puas aku mencarimu...Panggilanku tidak b'jawab...Pesanan daripadaku tidak b'balas...

Sayang,dimana dikau,aku cinta padamu.Oh tuhan...kau lindungi lah dia...hnya dia dihati kecilku...

Aku tidak sanggup kehilangan nya....Puas sudah ku b'ikhtiar...kau tidak dapat ku jejaki..

Sayang...dimana dikau.....?Tuhan..kau bantulah aku...berikanlah aku petunjukmu....

aku manusia yang lemah....Bantulah aku...Kekeliruan...kesedihan melanda hidupku....

Sayang..........dimana dikau...Puas sudah ku cari....dan akhirnya.............Jejakmu ku temui.....

Sayang....Mengapa begini.....Mengapa....??Remuk hatiku......mengapa Sayang...kau lakukan itu...

Aku Benci....aku tidak rela ia berlaku....Jangan....jangan lakukan itu....

Bonda...Ayahanda...anakmu tidak kuat tuk hadapinya....Sayang..mengapa mesti begini....

Oh Tuhan...berikanlah aku petunjukmu....Dimana arahku....aku benar2 kecewa.....

Aku tidak kuat tuk hadapi dugaan ini...Aku ingin menangis...meluahkan apa yang ku rasa...

Sayang....apa silapku...Hakikatnya aku benar2 m'cintaimu...Namun ini semua perlu ku terima...

Namun akan ku pastikan kau kembali pulang disisiku...pulang menjadi miliku selamanya..

Aku akan ubah segalanya....Oh tuhan...kau bantulah hamba mu ini....

Berikanlah aku petunjukmu...Aku ingin kekal bersama dia...Hati kecilku nekad mencintainya..

Kau akan pulang....seperti Camar yang pulang ke tempat asalnya...Aku nekad dengan apa yang 

ku katakan....Akan ku buktikan....

bersambung

No comments:

Post a Comment