Monday, July 06, 2009

Suasana Kerja yang Indah....!!!


Wah...dh kat seminggu aku xmasuk opiz...

Rindu sgt......ari ptame untuk minggu ni...biasela..

Mesti banyak kerja....tp aku ok lg....

Y pnting Mood Bos msti ok......yelah...br suasana kerja aman...

Klu die bad mood....pening kepale nk layan...tu xkena...ni xkena...

Macam2lah.........naik tension tau....

Tp arini mood dia baik...so asik nk wat lawak je....

Ape2 pun peragai die...Bos tetap bos..

Sebagai pekerja...kita ne ikut cara dia...

yelah...prestasi keje ne jg gak.....peruk nasik kite...

Setakat ni...aku suke keja cini....cuma kdg2 persekitaran buat aku t'tekan...

Tp aku masih dlm keadaan terkawal....

Malas nk abik kisah....ckp ke...xckp ke...kena gak....

So biarlah ape owg nk kate....

Y penting arini aku enjoy...........huhuhu

No comments:

Post a Comment