Friday, June 12, 2009

Ronda-ronda Kuala Lumpur


Hari ni aku ner gi Putrajaya...

De mesyuarat dan pembentangan kertas kerja....

Kali ni aku g ngan kwn2 kaki jln...

Kiteowg plan nk g KL..

Kiteowg tak tau sgt jln KL...so ikut signboard ler..

Abis meeting kiteowg g Alamanda kt Putrajaya...

So dr putrajaya kul6 ke KL....

iSHHHHHH....bape kali pusing....asik slh jln je....

Target kiteowg nk g Kg Baru...cz member aku nk jumpe awek ke-2 die..

Ape lagi...men redah jelah....

Tp akhirnye...kiteowg sampai gak ke Kg Baru...

Kul 9 malam tau...pyelah lame.....kiteowg men pusing2...

Aku y ddk blkg naik pitam.....dhla pewut lapo...

Member aku pye suke bile dh smpai sne...

Huhuhu...xsabo nk jumpe awk die.....

Aku ngn y len2 plak pe lg....

Cari kedai mkn ler....pewut dh lapo giler...

Tp aku hepi sgt dpt tgk KLCC wktu mlm....

Cantik.....Aku bangga jdk Rakyat Malaysia...

Kira ok pe...negara kita kira maju gak.....

Nasib baik balik ke tempat asal tak sesat...

Ok...aku nak tido ler...penat ler....

No comments:

Post a Comment