Wednesday, June 24, 2009

Pertemuan....

Arini..aku pulang keje agak lewat..tidak seperti biasa..

Ada mslh y dibincangkn...Kerana hati terluka...setelah teruk dituduh..

Oleh insan2 y dgn mudah membuat andaian...Hakikatnya Dusta dan Rekaan Semata-mata..

Aku dgn hati y terluka..mbawa kereta dgn pantas...

Ku hentikan keretaku b'hadapan ngn sg....Aku t'tekan....xtau dgn sapa ingin ku luahkn..

Teman sepejabat...?Tidak mungkin sama sekali...Aku belum yakin dgn s'siapa pun...

Pelbagai mslh y ade di mindaku...mcm nk pecah...

Terbyg jelingan...tidak kira lelaki mahupun perempuan...

tibe2 aku tpdg s'seorg....KAK HAIDA.......

Lantas aku berlari ke arahnya...dielah insan y ku cari selama ini..

Kakak angkat kesayangan ku...Die jgalah ku anggap teman..

Segala y terbuku ku ceritakan....aku ingin luah segala2nya....

Air mata y mgalir...m'muaskan hati..y aku tau..aku ingin luahkan semua..

Aku dn Kak Haida agak rapat...die terlalu istimewa...

sudah bbrapa bulan aku xdpt mgesannya...

Segala Nasihatnya...amat b'makna...

Terima Kasih Kak Haida...

No comments:

Post a Comment