Wednesday, June 10, 2009

Kebesaran Tuhan...



Salam buat semua...

Indahnya malam ini...

Tapi aku tak pasti kenapa aku masih lum mampu terlena...

Seperti yang lain....

Aku merenung tajam kearah jendela....

Kelihatan..cahaya bulan menyinari sepi malam...

Indah sungguh ciptaan tuhan...tiada bandingan...

ku ungkap kembali kenangan2 ku....

Tidak kira kenangan manis pahit ku..

Bila ku renung...ku singkap kembali...

Detik2 itu.....air mata mula mengalir...

Oh tuhan....aku khalifah muka bumi mu yang sering terleka..

Terlalu mengejar duniawi...

Hingga aku terlupa akan kebesaran mu...

Oh Tuhan....Ampunilah dosa2 ku...

Hindarilah aku dari debu-debu dosa...

Aku tidak mahu terleka...

Berikanlah aku  kekuatan....

Berikanlah aku ketabahan...

Berikanlah aku hidayahmu...

Agar aku tidak lagi terleka dan lalai...

Malam sepiku disirami titisan air mata...

Aku tidak mahu kesilapan silamku menyelubungi hidupku..

Oh Tuhan...Kau lindungilah hambamu yang lemah ini...

No comments:

Post a Comment