Friday, June 19, 2009

Kehadiran orang ke3


sdg asik aku dgr cite...ake t'tarik dgn cite ni...

bkn ape...ia leh jdk ingatan kt aku...sbb aku masih single..

Ade sowg akak ni sdg luahkn prsaan die kt member die...

cian gak aku tgk die...maklumlah ade mslh ngn suami die...

ni semua kerana kehadiran owg ketiga....bile dgr cite cmni...

Takut plak aku nk kawen...ishh..apelah p'puan tu..

Suami owg pun nk kcau ke?...ni msti kes xlaku...(huhuhu...)

makin lame makin syok plak aku dgr cite akak tu...

p'puan tu (owg ke3) slalu msg suami die...dieowg satu jabatan...

pnk keje same2...sblum husband akak ni ner transfer...

tp dieowg  msh b'balas  msg2.....akak ni mula2 xde syak wasangka..

yelah...igt kwn2 biase...tp dh makin lame...ati bengkak la....

Gatal sungguh p'puan tu...katenya...bdk2 lg....

iishhhhh3....cian aku tgk akak tu...makin lame makin teruk die nangis...

So aku nasihatkan korg...jgnlah kacau uma tangga owg..

Lagi2 gadis2 muda kt luar sane tu...korg masih muda...

xkanlah nk cari y tua kot...

Bkn y tua xbagus...tp agak2 lah....

slagi kite leh elak kite elak....

Meruntuhkan masjid owg b'dosa besar tau...

Balasan dunia di balas kt dunia gak...

klu korg dh wat cmtu..pcyelah esk luse korg plak mhadapi nsib y same...

Beringatlah sebelum terlambat.....

No comments:

Post a Comment