Wednesday, June 10, 2009

Konflik 9hb


Hai...pelah nak jadi....

settle satu masalah...satu masalah lagi yang muncul...

Cian kawan aku....

Pagi tu...die ceria sangat....

Macam biasa lah...pagi2 kiteowang de meeting...

Discuss je pasal kerja semalam-semalamnye...

Adakah misi berjaya....???(huhuhu)

Tah ape angin bos aku....tiba2 je nak marah kwn aku ni...

Mula2 dia diam je....tp bos aku ni....makin cari pasal....

So pe lagi....Meletup la kawan.....Perang mulut jap....

Bos aku...kalau xde mood....cmtulah keadaannye....

Semua owg die cari pasal...Cian kawan aku ni...

Kira mangsa pada hari tu dielah......

Kalau aku pun...pagi yang ceria...tak pasal2 aku ner marah...

Mesti HOT la....Sape leh tahan....

So bagi bos2 kat luar tu.....

Hope tak macam tu....

Jangan di bawak2 masalah kat uma....

Kerja tetap kerja....

Perasaan anak buah ner jaga gak..

No comments:

Post a Comment