Thursday, December 03, 2009

Sentiasa Dihati

Hya die d'ati.....antara ramai2 kwn2 lelaki y aku kenali...aku plh die....

tahla...aku pn xtau nape...nk kate hensem...biase je kot....baik...ade la gak...xla jahad sgt..

nakal ckit....kdg2 geram gak ngn sikap die...tp aku masih dan akan terus syg pdnye....

Maybe sbb die je y thn ngn sikap aku....nk kate aku slalu Moody...xgak...tp suke cr psl...

hehehehe...mmg aku syg die....p'kenalan y xd'rancang....kwn2 knlkn.....27hb Mei 2007

time tu...aku rse aku dh de special boy...hehehe curang la plak....tah la....

aku xbape suke die...tp makin lame...xleh lupe la plak....suke? syg? aku cnfius time tu...

aku kwn2 je dulu...1st date aku.....3 Jun 07....time tu die still nk usha aku....layannnzzzz...

g jusco je....tp time tu aku dengki die...aku bw member...hehehehe...jahad tul aku time tu...

tp tah la....nk kate aku suke sgt xgak....tp mybe cara die kot aku suke...

Cabaran ptame...aku srh die tackle mak n ayah aku....mcm xpcye..mak ayah aku suke die...

pdhl...aku dh de pakwe time tu....agk xpuas ati gak...mak srh aku plh die....

mse tu...xretilah aku nk ckp...geram...tension...mcm2 ade....smpai nk tgk muke die pn aku geram

eerrrkkkggghhh......tup2 die anta rombongan....dulu aku slalu ckp kt mak...

mne2 lelaki y jdk plh mak ayah...aku trime....ye arrr aku jenis xkisah....

JODOH d'tgn tuhan....plhn keluarga adalah y tbaik.....so bile keluarga die dtg risik...

mak ayah aku trus trime....sedih beb.....gerrrrrraaammmmmmmmmmmmmm

kami b'tunang 7hb o2.2008.....time tu aku asik b'emosi je...xleh tgk muke die....

kbtln aku dpt job kt hosp....so aku ddk sne....mmg jarangla aku kol die...

3bln tunang...mmg aku agak b'emosi....mcm2 aku wt kt die.......

tp slps tu....alahai syg la plak...agknye sbb die pyabar kot......tahla...pela die wt kt aku...

mcm2 dugaan kami hadapi....gosip panas...huhuhuhu....mcm2 la.....

smpai ade mse, aku rse cm give up....tp dh jodoh......die abik kpts cptkn tarikh perkahwinan kami

mula2 aku xnk...ye arrr...kurg b'sedia....maklumla...umur muda lg....tp bile2 pk2...

xbaik plak.....so 20hb 11/09 tarikh pilihan....jam 3.15pm...sah die m'jd suami aku...skali lafaz..

syukur aku kpd ilahi.....akhirnye aku jdk milik die....huhuhuhu...malunye..................xsangka

kini aku dh b'punye......malu...malu...malu...kehkehkehkehkeh....

die bknlah b'darjat, b'pangkat...tp aku ttp syg pdnye....

hanya die die hatiku kini dan selamanye....(jiwangla plak......)huhuhuhuhu

(Die pilihan hatiku)

(Gamba semasa tunang......garangnye muke....)

No comments:

Post a Comment