Saturday, December 12, 2009

Free time

arini aku xde pe sukan.....pg td lps b'fast juz tgk maz lwn carrom....
all the best kwn.......n now aku kt bilik....layannnnzzz my blog...
agk bosan....tp layannnnzzz jela......b'sendiri lg baik.....
mmg sikap aku...tp tahla...owg masih nk p'tikai ttg aku....
sakit bile d'fikirkn.....tahla.....mulai bosan dgn semua ini....
diam salah.....tah pe la aku perlu buat...
kdg2 kte xdpt nk puaskn ati semua owg.....
penatla asik d'kritik je....satu demi satu....
d'fitnah paling m'nyakitkn.....
nape??ape xde ape y perlu d'cemburukn...
aku xpnh halang kwn2 aku nk kwn ngn sape2 pn...
tp blkg...aku gak kena.....
eerrrkkggg bosannnnn........mcm nk bla je dr citu....
benci...benci...benci......(ati ni kdg2 dh xthn....tp aku msti kuat...)
bayangkn la....br je aku grk g KL...de new stori.....
from owg y aku pcayai.....
n d'sini....d'persoalkn ttg hal itu...
peh...sampai ke cini....mulut owg...suke sgt m'nyampai..
aku xburukkn korg...nape nk m'perlekehkn maruah aku...
aku benci ngn manusia itu....
talam b'muke2.......tp juz remember.....smpai bile ko leh kate ttg aku...
jg hal ko sudahla....jgn nk b'lagak...jgn nk tunjuk baik...jgn campur hal owg...
jg hal s'diri....ko pn sbnrnye b'mslh....lg ko kacau hidup owg...
lg teruk hidup ko.....bahagia ke kacau hidup owg....
bkn aku je...owg len pn ko nk kacau....
balasan dunia...ko tunggu jela....
lame aku thn dgn semua ni....tp x....ko masih xserik...
tp aku b'syukur...aku msh punyai teman y setia b'same aku...
aku bahagia dgn hidup aku..hidup dlm keadaan serdehana...
no body perfect.....pls think about this...

No comments:

Post a Comment