Wednesday, December 02, 2009

pagi ni

huhuhu...arini kekandaku keje kt tmpt baru....awl pg lg aku dh bangun...

nk siapkn sarapan tuk kekanda....alahai....aku dh la malas nk msk...

so pg ni...aku wtkn nasi goreng kg...huhuhu t'pedas la plak...layannnnn....

sbnrnye aku mmg xreti msk....lantak la ape owg nk kata....aku ttp aku...

pastu aku wtkn telur sparuh msk....roti bakar, hot dog ngn bean...ala2 western plak...

n kopi special tuk kekanda...kopi RADIX...huhuhu...tah pe2 aku rse pg ni...

6.45pg br aku kejutkn kekanda...siap je...aku ner temankn die mkn..

so mknn ala2 western jd pilihan..huhuhu...telur half msk...3sudu madu..lada sula n kicap..

seleranye..nile aku tgk kekanda mkn...pstu br die rse nasik grg kg aku...

alahai dpt pujian drp kekanda.."sedap syg msk" t'sipu malu d'buatnye....

tah ikhlas ke x....tp ok gak...p'cubaan ptame aku...huhuhuhuhu......

7.40pg...kami grk g keje...b'lainan tmpt so len2 kete lor...

kucupan smgt aku dh berikn..hope die enjoy dgn keje baru ni...

Moga ALLAH berkati kami........................amin

kekanda t'sayang.......luv u 4 ever n ever

No comments:

Post a Comment