Thursday, December 03, 2009

Majlis Khatam Al-Quran

22hb November 2009

Hasrat mak n ayah aku nk wt khatam Al-Quran tuk kami 6 beradik...akhirnye t'capai gak..

thank mak....thankz ayah.....slain kami 6 beradik...anak sedare p'puan aku trut khatam...

xpelik la klu pd aritu....mak n ayah nangis...hehehe..t'haru.....

dr thun lps..aku n adik bradik dh pakat...akhirnye impian mak n ayah t'capai...

baju color gold jdk pilihan....suasana pg tu agak meriah...syukur....

gabungan kumpulan marhaban 2 kg...n kump yassin.......agak sesak ruang tamu ku..

tp xpelah.....ramai gak hadir....hampir 100 owg....

8.00pagi....majlis khatam d'mulakn.....aku n abg chik ne ketuai bacaan al-quran...

slpas khatam...ditruskn ngn marhaban....bacaan yassin dan akhir skali.....

potong jambul 2 owg anak sepupu aku.....Dania ngn Danish.....

Dalam kul 11.30am br semua b'akhir.....

pe2 pun kami adik beradik dh tunaikan pe y spatutnye....

(Semasa Majlis Khatam Al-Quran)

(Majlis potong Jambul Dania n Danish)

No comments:

Post a Comment