Friday, December 11, 2009

cite aku

10hb...aku n the geng grk ke kL.....guess what...aku join sukan lor...
aku wakil tuk pmainan ping pong.....okla gak....bkn nk kate terror...
tp sekurg2nye reti main.....jgn jdk cm setgh2 owg..y hya pandai ckp je....tp tah tau men ke x....
pg td....plwnn b'mula....agk mantap....team aku bjaye kalahkn penang....huhuhu...
mgkin kami b'nasib baik....so plawnn sterusnye.....kteowg lwn selangor...kalah sipi....
rezeki dieowg.....n last lawan n9.....aku n kak jali bjaye kalahkn team ppuan n9...tp syg..
team lelaki kteowg kalah....huhuhu...xb'nasib baik....but kteowg enjoy giler...........
tp sbnrnye...aku agk stress....huhuhu...d'fitnah lg.....mulut owg.....tahla....
tah pe la y die xpuas ati ngn aku...tp xpe.....aku doakn die igt aku bile time die susah...
huhuhu...kire baik gak aku doa cmtu....hya tuhan y tau ati aku....alahai....cedih tau...
xabis2 owg nk fitnah aku.....balasan dunia...juz wait n see lerrrrrrrrrrr....
hope owg y suke wat fitnah tu b'taubat la yeeeeeeeee....bkn ape kite hidup ni tah lame ke x...
ner tau esk malaikat maut dtg menjemput....huhuhu.....bengkak gak ati aku....
malas nk pikir....juz wait k.....mase ko akn tibe....hehehe....aku stiase doakn die hepi dgn ape y
dieowg kate....selesa...mulut baik sungguh.....juz remember.....balas dunia tuhan byr cash tau..
sndiri mau igt................

No comments:

Post a Comment