Tuesday, May 10, 2011

Head Band Mia...pink purple


headband khas tuk mia.....

tu je mampu aku wat tuk puteri kesayangku..

sbnrnye headband tu aku bt sempena majlis sepupu aku..

June n E'in 08.05.2011

awal pg ahad tue...aku bkerja keras tuk wat..

xtpikir pn...

butter fly tu same cm brooch y aku wat tuk my mum..

bersesuaian ngan tema...

aku pye je xsempat bt..

my mum dh pesan dtg awal...

so bt skdar tmampu..



huhuhu semasa dlm kete....

balik dr uma sepupu aku...

sgt suke cz mia pn dpt salam keruk gak...

huhuhhuhu...


tembam nye anak ibu nie....



pantang nampak cummy....

xlepas dr tangan...

antara terapi y baik tuk anak2 mengenali color..

ltk pelbagai color cummy depan die...

klu mia...die paling suke color merah ngan hijau...

geramnye ngan mia.... : )


puteri kesayangku...

mia qaisara izz iman...

secantik nama seindah rupa..

huhuhuhuhu...

No comments:

Post a Comment