Thursday, May 19, 2011

D'mana MOOD aku?

Awal pg..mls nk layan perasaan nie...

dr smlm..tp aku tahan je...

dh lame sgt simpan...

mulenye malas nk pikir..

tp nie ttg mse depan...

dianggap tiade keje???

aku pn rse cmtu gak..

tp bile dh ner tEgur..perlu amik berat gak...

ati cm pedih plak...

aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh mls nk pikir..

tp nape nie....benda tu xleh lupe...

bile s'seoRang ajukan soalan....

ape tugasan awak skrg...

"sy" tgk keje awk byk owg len buat...

jd awak bt ape??

tsentak aku....??

dr awal naik keje...slps bsalin..

byk keje ku dh jd milik owg len...

tp msh leh handle lg...

tp makin lame....????????

nama aku sekadar dlm kertas....

owg len y wt keje...kejam ke aku???

pening kepala....

xpandai nk tonjolkan diri....

nk jd hipokrit lg la...

Tabahkan ati nie......amin...

wlaupun hakikatnye...

aku dh xmampu tahan....

JG SALAH ANGGAP PE Y AKU TULIS..

HANYA LUAHAN KETIKA JIWA TERTEKAN...


No comments:

Post a Comment