Wednesday, September 23, 2009

Sehari Sblm Raye...

Siang tu agak sibuk...maklumla...dh jdk kebiasaan..ayah aku buat Lemang...

Kali ni agak byk....ade saje y order...n mtk tlg watkn....30kg beras pulut...

Selain mengemas uma....aku turut m'bantu ayah....m'cari kayu api....

Huhuhu agak letih....ibu dh akak sibuk m'buat rendang....

Kali ni agak byk....5ekor ayam dan 5kg daging......

Aku hya m'bantu untuk rendang ayam saje...hehehehe sbb rendang daging lme ckit...

Ye arr.....ayah akan msk shingga garing......sambil ayah jaga lemang...ayah akn msk rendang..

Dua owg adik p'puan aku keje...huhuhu...part time je...saje nk wuit raye...

Mlm tu..aku n k.long anta adik ke tmpt keje....

So aku n akak b'jln2 kt shopping complex....huhuhu..

Aku..kAK Long, sara n Ekin......Aku juz teman je...

K.Long beli suwo ngndung...huhuhu...Sara nk dpt adik lg....

Kire thun depan aku dpt anak buah lg la....lalalala....ner tau aku pn thun depan..

InsyaAllah.....(gatai plak aku....) syok plak tgk owg ngndung...huhuhuhu

Dlm kul 9 lbh akak aku gerak blik...aku ddk kt MB...ye arr tgu adik aku blik keje...

N Kekasih hatiku dtg..m'jemputku....cian die...blik keje je nk jmput aku ngn adik...

Sampai kt uma dh kul 1.00 am...aduh letihnye aku....aku melayan kekasih hatiku mkn..

Blik keje xsempat mkn....Kekasih hatiku ni xbape cerewet...so aku bg ketupat n rendang...

Ciannye Kekasih hatiku...dlm kul 2lbh br die balik....

No comments:

Post a Comment