Wednesday, September 23, 2009

19hb- Detik Itu

Ari Jumaat...aku abik cuti agak awal....huhhuu nk abik kete ku....xsbr rse...

Pg tu..Kekasih atiku dtg ke uma....makin ari makin sayang aku pdnya...

So pg tu...kami g ke pasar borong pakaian...keadaan agak sesak...

Jauh gak Kekasih atiku parking...tp xpela....saje nk jln2...cari2 ape2 y ptt....

Kali ni aku xbeli baju....ye arr...bimbang Kekasih atiku bising...so aku cari tudung je...

aku beli bape helai tudung....color putih...sbb raye pertame aku ngn family pakai baju s'dondon

So semua tudung putih....baju color maroon...huhuhu...

2 jam gak kami kt sne....xbyk pn kami beli...juz tgk2 je....

Raye thun ni aku agak byk b'belanja....tp pe y pntg..aku dh tunaikn permintaan ibu...

Meja makan kaca permintaannye...Kbtl wuit loan masih ade...so aku gune pe y ade la...

RM 1350....huhuhu msh ade diskaun....lg2 aku pelanggan tetap di situ....

Setelah tolak diskaun...hye tgl RM 980....aarrgggkkhh msh mahal....

so pe lg main tawar2 la.....agak letih gak aku....ye arrr dh la pose....

Aku g sowg plak tu.....huhuhu...last aku b'jaye gak....hehehe RM 800...

dh xleh tawar lg.....lg pn aku b'janji y aku nk beli 1 set katil lps ni...hehehehe..

Modal aku nk mtk tawar...LAYAN....................huhuhuhu

Makin dh dkt nak raye..bandar aku ni asik jam je....bandar kecik pn jam gak ke....???

Kbtl...RM 250 dh masuk...so aku b'cdg nk belikan Kekasih Hatiku baju....huhuhu

Baju ala2 Hawai aku belikn.....Color Oren....wau...agak seksi...hehehehe...

n Topi Nike.....(Permintaan Kekasih hatiku...) eerrrrggg agak mahal....

Isshhhh...tp xpela....Die dh byk tlg aku......

Dekat kul 1pm...aku d'tglkn sowg d'shopping complex...

Kekasih hatiku ingin menunaikn kewajipan..Solat Jumaat......

Jam 2.30 pm...kete aku masih lg lum smpai...huhuhu kete ku d'anta wokshop jb...

Keadaan jln agak sesak....huhuhuhu...tp xpela...aku msh mampu b'sbr...

So aku n Kekasih hatiku b'jln2....huhuhu aku beli ksut ke dua aku...lalalalala...

Kekasih hati aku agak bising....aku hya mampu b'diam diri...

Jam 4.00 pm aku ngn kekasih hati gerak ke shell....abik kete ksygn ku...

kete ksygn ku dh cantik kembali.....Alhamdulillah.....

Selepas itu...kami b'ansur pulang.......

No comments:

Post a Comment