Thursday, September 17, 2009

KeReTa Aku

13hb.....detik y xdpt aku lupakan....arrgghhh kereta kesayangan aku....

lps b'buka aku ngn My Mum...ke bandar....juz nk jln2....ye arrr raye nk dekat...

Tahla....mlm tu mmg rse xsdp ati...tp aku mls nk pk sgt.....

Pusing2 pye pusing....aku msh xdpt m'cari parking di pusat membeli belah itu...

so aku pn gerak...utk m'buat skali lg pusingan....

keadaan jln agak sesak....sampai satu selekoh...aku dgn b'hati2 m'belok ke kiri...

maklumlah...disebelah aku ade bas...so aku ne lbh b'ati2...

Kereta ku agak kecil....tah dgn tibe2 muncul satu kete lain...

Silap aku ke???? sdgkn aku sdg m'belok ke kiri...arrgghhh..

di tlh hentam pintu kereta aku...memotong belah kiri... tah bile die m'nyelit...

kereta aku agak teruk....aku b'henti....melihat ibu y tkejut...aku naik pns ati...

aku melulu ke kereta itu....sbgai owg islam...ucapan maap ku dahulukn...

wlaupun hakikatnya...die y melanggar aku....tp si jantan kurg ajar ni...

meminta wang dr aku....aaiikkk mentanglah aku p'puan...suke ati je nk ketuk aku...

pdhal die y slh...die slhkn aku...buta ape....dhla sblh aku bas...mau mampus aku...

bodoh...tah mcm mne die dpt lesen....xknla aku nk gadai nyawa aku demi nk bg die potong..

xleh pikir ke...sdgkn itu selekoh....byk kali die minta aku duit...aku msh b'keras...

hakikatnya die y b'slh....suasana agak tegang...aku xmau m'ngalah....sbb bkn silap aku...

cIAN mak aku...t'kejut ngn hal itu....adik2 aku hya b'diam....geram aku...

Aku hya inginkn tuntutan kerugian ku...klu msh b'keras...jom la g balai...

Lat bpe minit...jantan tu bla gitu je...aiikkk xkn takut kot....silap s'diri...

Aku sempat ambil no kereta itu...nsb ko la....aku hya ingin bela nsb aku...

Aku bkn nye kejam...aku leh b'timbang rse klu die akui ngn silap die...

Tp blagak sungguh...mohon maaf pn x....y die tau...Duit..Duit...Duit...

Aku agak fobia skrg....bda nk jdk.....syukur...aku ngn mak serta adik2 selamat...

Dlm Bulan2 pose2 ni mcm y blaku...sbagai manusia biase...kite ne tabah....

No comments:

Post a Comment