Wednesday, August 05, 2009

SumPah LakNat


huhuuhu.....Perjumpaan pagi td amat m'gempak kan...

Ni semua gara2 owg y tah la...susah aku nk kata....

satu demi satu tohmahan y d'limparkn....naik benggang kami semua...

tah ape y xkena....pelbagai p'soalan....kenapa msti b'gini...??

Jahad sungguh owh itu....ape slh kami....semlm pengarah dtg opiz aku...

hangat...ni semua gara2 insan y xb'tanggungjwb itu....

akibat itu....big bos aku mulai hilang kesabaran.....wah pe lg....

mula la cdgn tah pe2....bkn ape...ati tgh mrh....mcm2 cdgn die nk wat...

hakikatnya aku kurg setuju....

Buat bacaan yassin itu baik....ye arr...p'betulkn ape y tidak baik....

tp bos aku ni nk wat sumpah laknat...semua staff kena...

aku xbape setuju...ye arrr...klu semua mslh nk ne sumpah laknat...

xmustahil...sumpah laknat ni akan jd tren.....

aahhhh...pening bila d'fikirkn...

No comments:

Post a Comment