Wednesday, August 19, 2009

18hb - CeLebRate

Kami b’ramai2 share wuit tuk celebrate anniversary kami....wlaupn dh lps...14hb ogos 2009...tarikh keramat....huhuhuhu.....Tp kami msh nk celebrate.....nice day....jam 2ptg...kami b’ramai2 celebrate... Xwat meriah mne pun...juz beli kek....ais krim...lalalalala layan jela....Kbtuln tghari tu...aku,maz n k.noi xmkn lg...so msh leh layan la.....Wahhh....kek tu mmg sweet giler...leh ne diabetis klu mkn byk....Tp ok arrr...........thankz kpd y g beli.....ade la d’antara kami y luahkn rse..Hope lps ni b’kerjasame dn x b’puak2....m’dlm mksudnye...huhuhuhu...Ye arr...br sthun keje...byk sgt knflik b’laku....aarrggghhh...bosan bile cite hal itu...Ade y bangga dgn kate2 itu....ade plak y rse d’perslhkn kn.....biase la...Bg aku....biarla ape owg nk kate ttg aku....mls nk pikir.....Bak kate Kak Noi.....bkn dieowg y byr gaji kite....so abaikn je....keje ttp keje....msh sprit biase....nk mcm mule2 msuk...tahla... takut t’kena lg la......sng2 nk jual nme....aarrgghhh aku rse d’khianati....pe2 pun....bkn aku m’benci...juz b’ati2....xnk ia b’ulang lg.....sbb sblum k’jadian tu....aku sudah mula m’maafknnye.... akibat k’sombongan nye.....ye arr....nek kete aku....my mum duk depan....aarrgghh...nape smbg sgt.. aku xkish klu owg tu xprmh...juz senyum pn dh ok pe....ni x...say thank you pn susah ....ati owg tua.. mudah t’singgung...adat m’numpang...jgn sombong sgt....pd awalnye aku mls nk pikir sgt..tp kjadian seterusnya....aku hye prlukn p’jelasan...tp s’hingga skrg nothing...so slh ke klu aku b’hati2.... xkena ngn btg hidung s’diri...bleh la ckp....(sowi andai ade y b’kecil ati) so pe2 pun....celebrate ni juz nk eratkn hbgn tu....keje ttp keje...len2 hal....aku xabik tau...suke ati....

No comments:

Post a Comment