Saturday, September 04, 2010

Merdeka...Merdeka

Tahniah tuk malaysia.........21hb Ogos 2010 genap 53 tahun merdeka..

bebas dr Jajahan....tp kn...tahun nie aku prhatikan...xsehebat tahun lepas...

Memang la jatuh pada bulan pose...tp xkn la nk psg bendera kt kete pn susah sgt...

aduiiiii...pe nk jdk ngan masyarakat kite skrg....asik sibuk ngan keje...

walhal....sambut merdeka setahun sekali.............kenape ekkkhhh..........??

susah aku nk kate....smangat perjuangan tu seolah2 makin luntur.........

xdpt aku bygkn pe y akan blaku pd 10...20...30 tahun akn dtg....

adakah tarikh tue akn terus d'hargai....??????

Adakah semangat patriotik msh mampu d'kekalkan dlm diri setiap insan...???

xdpt aku bygkn.....pe2 pun sbgai rakyat malaysia...aku b'bangga....

Malaysia semakin aman dan makmur.............

d'harap ia akan kekal aman......amin



No comments:

Post a Comment