Tuesday, September 07, 2010

Berat Mate Memandang... Berat lg bahu y memikul

Kete ina......!!

Foto dr pandangan atas...........

Keadaan kete slps eksiden..

nie keadaan kete opizmate aku y eksiden baru2 nie...

aduiii.............berat mata aku y memandang...

berat lg bahu opizmate aku...

klu aku berada kt tempat die...msti aku fobia wt sementara nk bwk kete..

igt lg mse kejadian y menimpa adik aku...

bile tgk keadaan die.... sedih t'amat...

nie kn pulak mereka y mengalami....mesti trauma...

kesalahan owg len....nmun kesannye amat mdlm dlm diri ...

namun pe2 pun...syukur mereka selamat....

wlupn bile tgk gamba tue cm xpcye tuan nye selamat...

tp aku pegang satu perkara.......:-

klu kite jg sesuatu brg tue ngn baik...xkire la ape2 pun...

INSYA ALLAH....ia juga akn jg kite....

pe2 pun...b'tabahla wahai teman.....tuhan masih menyayangi mu...

kini dan selamanya.......................amin


No comments:

Post a Comment