Tuesday, September 13, 2011

Blog...

Salam...


Dah lame x update this blog....

xade kesempatan....

so today....nak update pe2 y patut.....

semelum tue...aku nk wish Salam Aidilfitri...

huhuhuhhu.....arini dh masuk 15 syawal...

raye tahun nie ok lah...

persiapan pn ala kadar je...

cume y seronok...

dah ade anak...

lebih bt persiapan anak perempuan aku la...

baju raye aku n suami...awal2 lg aku dh prepare..

untuk My Girl plak...baju die la y paling byk...

gaun lebih 5 pasang...baju2 len lg...

baju kurung Qaisara aku beli 1 aje..

baju kurung mase kenduri potong jambul mia pn msh ade lg..

al maklumla...sekali pakai je...

bakal adeq ipar aku plak beli kn gak...

kasut raye Qaisara 3pasang...

1 psang nenek mak Qaisara y belikn...hehehhe kasut sport..

y paling aku suke...

Qaisara dah pandai pakai tudung...

sweet sgt muke Qaisara..

thankz mak cz ajar Qaisara pakai tudung... : )



No comments:

Post a Comment