Friday, March 18, 2011

Mental+++

lps lunch td....

dpt info from someone....

huhuhu...die dgn sesedap rase kutuk aku...

hahhahaha..aku fitnah die?

siap tulis dlm FB lg....giler aahhhhhhhh

alahai....tah ape2 la die...mmg mental

dengan mudah menunding jari ke arah aku.....

padahal owg len y bkate2...

aku y tlg backup pn kena...

pedih ati nie.....

tahun ke-3 aku d'sini.....msh nk kacau hdup aku..

aduhai...mmg sgt marah ngn si giler nie...

silap hari bulan mkn penumbuk ngn aku...

tp aku masih normal lg..

malas nk gaduh...

owg mental xpyh layan sgt...

nti ngn kite skali mental....

so jgn layan.....

tuhan tu tau pe kite wat...

owg klu byk mulut sgt...

esk luse...kate2 tu tmakan diri sdiri...

lantakla hai...

ade aku kisah....

d'ari jumaat y mulia nie....

aku doakan die d'beri kesedaran...

smpai bile nk cmtu....

insaflah....

No comments:

Post a Comment