Friday, December 17, 2010

Sosial..................!!

Zaman skrg nie....mcm2 jd.....

mslh sosial remaja skrg......susah nk d'bendung..

smlm aku tlibat dgn seminar b'kaitan mslh sosial d'kalangan remaja kini..

t'utamanya...remaja y b'agama islam.....

tahla.....Zina....maksiat... dadah.... arak...buang bayi...

mcm dh jd trend.....

tah pe2 la...mne IMAN mereka?

nk kate ibu bapa x bg didikan agama ? moral...??

tipu la tue.....padahal anak2 d'anta ke sekolah...

bile blaku hal mcm nie.... semua nk slh kn ibu bapa..

kn korg dh besar...nape xleh pikir...

mane akal pikiran korg...

marah btul aku dgn remaja y b'mslh nie...

s'diri cr mslh.....bangga ke buang hal cmtu...

amat aku marah dgn mereka y buang bayi..

adui...pe la dosa bayi tue....

klu ye pn xnk bayi tu...jgn la buang dgn keadaan y m'nyedihkn..

nape mesti bunuh bayi tu..."(aku sgt mrh)

adei.....Dunia ni mula d'penuhi manusia kejam....

Moga aku d'lindungi...aminnn...

No comments:

Post a Comment