Wednesday, February 03, 2010

Berita Yang Menyedihkan

Pg td....dlm jam 9 pg...s'org teman dpt kol from their husband...

takziah tuk die.....nenek p'ganti ibu pergi tuk slamanya....

k'adaan agk kalut.....aku xthn mlihat k'adaan die...

besarnye ujian tuhan kpd die.......

cian...dh la b'bdn dua.....aku t'igt kata2 die...

Dia risau jika hal tu b'ulang lg...

kehilangan ayah dan ibu ketika sarat mengandung....

dan kini hal itu b'ulang lg...

pdhal baru je smlm die b'cite ttg nenek ksygn die...

Ya Allah...tabahkan atinya.....

sebak bile melihat k'adaannye..

aku hantar die pulang....t'igt akim y berada d'sekolah...

dlm k'adaan y sedih tu...mungkin die xmampu nk wt pe...

tp syukur....jiran t'tangga kt citu mmg baik2 blaka...

teme kasih semua....

ye arrr....aku s'diri pn sebak...xtau nk wt pe....

hya mampu m'dgr keluhan hati y kehilangan org y paling bmakna dlm hidup die...

tahla......ati aku trt simpati....

Kini aku kt opiz...sdiri....mlayan diri.....mungkin lbh baik b'gini

No comments:

Post a Comment