Thursday, November 05, 2009

Benci Die

5hb....arini aku mulai rse y aku mmg benci die....klu aku ngandung nti selisih muke anak aku mcm die....bkn aku nk pertikaikan kejadian tuhan...tp aku xsuke ngn sikap die....kepura-puraan.... ade gak manusia mcm tu.....berubah dlm sekelip mata....bencinye aku pd die....dh lme aku thn...tahla arini aku btol2 xthn....dr pg lg...tah nape arini aku t'ingat die....benci...benci..benci....sampai aku kurg focus ngn keje2 aku....arini byk plak keje...ni klu ade owg ckp aku xde keje mmg cari psl.... so slps meeting bulanan n b'kaitan pogem..aku n kak noi wat p'siapan beg tuk pogem minggu depan... n lps tu aku mula wat keje.....alahai byk plak surat nk wat...so aku wat tuk pogem2 dulu....y lain2 aku pending....minit mesyuarat pn aku xwat lg....bencinya aku pd die...nape ngn die....benci btol... die m'ganggu mood aku aritu....dh lame aku thn mrh aku pdnye....tp arini....gerraaaaammmmmm tp aku bjaye mgawal mrh aku....ye arrr nti kwn2 opiz salah faham plak...so baik aku senyap.... lunch aku kuar ngn kekasih hati...tah disbbkn mrh aku mls nk mkn...1st die bwk aku g maybank... malasnye aku nk trun..so aku ddk dlm kete je...kbtulan hujan....layanla perasaan aku y sdg mrh ni.. nsb baik xlame....cian kekasih hatiku... niat nk kuar mkn ngn aku hya sia-sia...sowi syg..mood xok arrrrrrr.....tp kekasih hati aku tapaukn aku.....so nice....i luv u syg...thankz a lot....hya die y fhm akuu.....coklat lg...die pndai pujuk aku....so 1.40 pm aku mtk kekasih hati aku anta blik opiz....die xm'bantah....sowi syg... suasana opiz ku msh bz...cik maz br blik dr pogem d'sek...kak noi msh bz....cian ngn ibu ngndung tu...ade aje keje....xpe kak...nti she tlg.....huhuhuhu.....tah nape aku msh rase bahang kebencian tu....adeh...cm ne aku nk elakkn ni....istifar syg....msg dr kekasih hatiku....thankz syg....so ptg tu aku wat keje spt biase....moga owg y aku benci tu terima hidayah dr ALLAH...ape slh aku....wlupn  gitu...aku ttp benci die.....

No comments:

Post a Comment